Odpowiedzi

2010-01-05T16:35:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:35:37+01:00
A, ale, lecz, jednak, jednakże, zaś, wszakże, owszem, natomiast, tylko, tylko że, jedynie, przecież, raczej, tymczasem, za to
więc, dlatego, toteż, to, zatem, wobec tego, skutkiem tego, wskutek tego
czyli, to jest, to znaczy, innymi słowy
36 4 36
2010-01-05T17:42:40+01:00
A, ale, lecz, zatem, jednak, więc, toteż
19 3 19