Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T16:39:33+01:00
Pensja - 1650 zł
Musi otrzymać - 2865 zł
Ubezpieczenie - 45 zł
No i tak .
2865 zł - 1650 zł = 1215 zł
1215 zł : 45 zł = 27
Odp.Martę musi ubezpieczyć 27 osób .
1 5 1
2010-01-05T16:40:03+01:00
2865 zł- 1650 zł = 1215zł
1215 zł / 45zł = 27 osób
Licze na naj thx
1 5 1
2010-01-05T16:40:15+01:00
Pensja wynosi 1650
powinna otrzymać - 2865 zł
Ubezpieczenie - 45 zł

2865 - 1650= 1215
1215 : 45 = 27

odp aby otrzymać wypłatę w wysokości 2865 musi obsłużyć 27 klientów

mam nadzieje, że dobrze :)
1 5 1