Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:44:42+01:00
Wymień różnice między środowiskiem wodnym a lądowym!
Wodne: zwierzęta oddychaja skrzelami, całkowicei inna roslinnosc- wodorosty, rinne ciśnienie w wodzie
Lądowe: zwierzeta oddychają płucami, rosliny przeprowadzja,a forosynetese, lepsze warunki swietlne, zmienna pogoda
27 3 27
2010-01-05T16:45:01+01:00
Woda
-roślinność wodna
-po pierwsze WODA
-inne zwierzęta

56 1 56