Odpowiedzi

2010-01-05T16:43:49+01:00
Modle sie tam ucze wielu ciekawych zeczy
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T16:45:32+01:00
Stajesz się dziekciem Boga. Powinieneś sluchać pilnie słowa Bożego.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:47:33+01:00
Moje miejsce w kościele jest w ławce haha;)(nie żartuje)

W kościele jestem dla księdza jego członkiem parafii dla boga w kościele jestem jego synem/córką.W Kościele pełnie wązną rolę,ponieważ jestem członkiem kościoła(parafi do której należę)i jest to bardzo ważna rola.

Heh nie wiem czy to jest dobrze ale ja bym tak napisała ale troszke inaczej.
;)
10 3 10