Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:49:32+01:00
Są to wielkie zbiorniki wodne które zasilają rzeki w wodę później te dostarczają wody pobliskim roślinom. Dzięki nim ociepla się klimat, jest on wtedy lepszy dla naszego zdrowia.




powinno być dobrze:*
dobrze !!!
oceany nie zasilaja rezk
rzek
rzeki zasilaja zrodla i deszcz , rzeki wpadaja do morz a dopiero pozniej do oceanow
bzndZieja
2010-01-05T16:50:22+01:00
Morza i oceany w przyrodzie pełnią bardzo ważną rolę. Żyje tu bardzo wiele zwierząt, na przykład ryby, meduzy, ośmiornice i rekiny. Zwierzęta te są ogniwami łańcucha pokarmowego, na przykład ryby są pożywieniem dla fok.
2 4 2