Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:52:08+01:00
Kraj łez jest taki tajemniczy!

Przecież wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi. (Ale niewielu z nich pamięta o tym).

Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko...

Mowa jest źródłem nieporozumień.

Nigdy nie jest dobrze tam, gdzie się jest.

Trzeba troskliwie osłaniać lampy: powiew wiatru może je zgasić...

...ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie... i nie znajdują w nich tego, czego szukają...

Poznaje się tylko to, co się oswaja.

Pustynię upiększa ukryta gdzieś studnia.

Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień.

Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca...

...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu.

- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym jest się wśród ludzi

Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić.

Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją.

Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś.

...oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem.

Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.

...jeśli mnie oswoisz, będziemy potrzebni jeden drugiemu.
1 5 1
2010-01-05T16:59:27+01:00
"Należy wymagać tego, co można otrzymać. Autorytet opiera się na rozsądku"


"Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz dobrze siebie osądzić, będziesz naprawdę mądry"


"Próżni słyszą tylko pochwały"

"Zdarza się czasem, że chcąc byc dowcipnym, popełniamy małe kłamstwa."

"Wśród ludzi jest się także samotnym".

"Wiatr nimi miota. Nie maja korzeni- to im bardzo przeszkadza"

"Jakaż to zabawna planeta. Zupełnie such, spiczasta i słona, a ludziom brak fantazji. Powtarzaja to co im się mówi..Na mojej planecie miałem różę: ona zawsze mówiła pierwsza.."

1 5 1