Odpowiedzi

2010-01-05T16:51:10+01:00
Być chrześcijaninem znaczy:
1. Pomagać innym niezależnie od jego pochodzenia i rasy.
2. Głosić swoją wiarę.
3. Kochać każdego bliźniego jak siebie samego.
4. Nie dbać o zyski ale o innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:46:44+01:00
Być chrześcijaninem to znaczy żyć według przykazań Bożych,nabożnie uczestniczyć we Mszach świętych ,przystępować do sakramentów św ,słuchać Słowa Bożego i głosić je.Brać przykład z Jezusa bezgranicznie mu zaufać i wierzyć w Niego.Być jak apostołowie-uczniowie Jezusa.Modlić się .