Odpowiedzi

2010-01-05T16:53:04+01:00
Drzewa zrzucają liście na jesień ponieważ nie chcą przez nie tracić wody.


Dodatek:
Gdyż jesienią gleba (woda w niej) zamarza i jest trudniejsza do pobrania lub niemożliwa
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:56:56+01:00
Drzewa zrzucają liście by nie tracić wody podczas zimy. Wiedzą kiedy zrzucić po długości dnia. Gdy jesienią dni są krótsze to wtedy między liściem a gałązką powstaje przegroda, która uniemożliwia dostawanie się wody. Liść usycha i przy podmuchu wiatru spada na ziemię.
8 4 8