Odpowiedzi

2010-01-05T16:57:09+01:00
Radość z życia dla mnie to możliwość cieszenia sie z kazdej chwili spędzonej z ukochanymi osobami. Możliwosc patrzenia na wszystkie cuda natury, którymi nasze oko moze cieszyc sie na Ziemi. To chwile słuchania przepięknych melodii. To życie tak, by za kilkanaście lat niczego nie żalowac.

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:03:21+01:00
Radością życia jest dla mnie wszystko to co mnie otacza. Jest to moja rodzina, przyjaciele, a także piękno przyrody. Dzięki tym rzeczom i osobom jestem naprawdę szczęśliwa. Gdyby się głębiej zastanowić to bez rodziny, przyjaciół nasze życie nie miałoby sensu. Nie potrafilibyśmy się bez niech żyć ani bez przyrody nie bylibyśmy szczęśliwi, czegoś by nam brakowało.

:)