Odpowiedzi

2010-01-05T17:02:59+01:00
Parki miejskie zakłada się po to by w środku miasta byłe też trochę zieleni która pochłania spaliny i inne zanieczyszczenia.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:03:17+01:00
Parki miejskie są zakładane po to by sobie pospacerować. częste przebywanie w parku poprawia samopoczucie. Sprzyja pozbyciu się zmęczenia psychicznego i fizycznego. parki są w mieście jedynym miejscem gdzie mozna wypoczywać w kontakcie z przyrodą. o wartości wypoczynkowej parku decyduje w dużym stopniu liczba drzew. drzewa chronią przed hałasem, spalinami samochodowymi, i wyziewami z kominów fabrycznych zwiększają ilość tlenu i wilgoci w powietrzu a także wydzielają wonne olejki.
6 4 6