Odpowiedzi

2010-01-05T17:01:35+01:00
Uwaga!
Informujemy, że dnia 03.09.2010r. odbędą sie zawody kajakarskie. Zaczynamy o godzinie 12:00 przy bulwarach wiślanych.
Wszelkie zgłoszenia przyjmowane są do 02.09.2010 r. w recepcji basenu AWF.
Dyrektor AWF ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:04:54+01:00
Napiszę ci na zawody pływackie ;)

We wtorek 26.12.2010r. na basenie "Wodnik" w Warszawie, o godzinie 10.30, odbędą się zawody pływackie. Serdecznie zapraszamy, zapewniamy miłą rywalizację między zawodnikami.
Zapisy na zawody odbędą się 20.11.2010r. przy wejściu na basen.

Organizator: A.Młyniak
E-mail: [email protected]
Tel.867-903-679

1 1 1
2010-01-05T17:04:55+01:00
Ogłoszenie
02.02.2010r. odbędą się zawody w piłce ręcznej chłopców organizowane przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 4 im. Jana Pawła II w Krakowie. Zwody odbędą się godzinie 9.30. na boisku miejskim. Chętne drużyny prosimy zgłaszać w sekretariacie szkoły.
Organizatorzy
2 3 2