Odpowiedzi

2009-09-20T11:26:48+02:00
Elektrowoz=x
wagony=a

x+15a=370.5
x=13.3+4a podstawiam do pierwszego

13.3+4a+15a=370.5
19a=357.2
a=18.8 tyle wazy wagon
18.8+13.3=32.1 tyle wazy elektrowoz
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T11:33:24+02:00
E-elektrowóz
w-wagony

e+15w=370.5t
e=13.3+4w
13.3+4w+15e=370.5
19w=357.2
w=18.8
18.8+13.3=32.1
Wagon waży 18,8 t, a elektrowóz waży 32.1t.
2 3 2
2009-09-20T11:37:17+02:00
X=waga wagonu
370,5t=19x+13,3t
357,2t=19x
x=18,8t
x+13,3t=18,8t+13,3t=32,1t
Odp.Wagon waży 18,8tony, a elektrowóz 32,1 tony.