Odpowiedzi

2010-01-05T17:03:38+01:00
http://pl.wikipedia.org/wiki/Partie_polityczne_Polski
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:04:24+01:00
Platforma Obywatelska (PO)\
Stronnictwo Demokratyczne (SD)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
Ruch Katolicko-Narodowy (RKN) - 2 posłów (jednocześnie Ruch Patriotyczny)
Ruch Ludowo-Narodowy (RLN) - 2 posłów
Stronnictwo "Piast" - 1 poseł
Klub Poselski Lewica - 43 posłów:
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD) - 35 posłów
Unia Pracy (UP) - 2 posłów
6 posłów bezpartyjnych
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - 31 posłów
Koło Parlamentarne "Polska Plus" - 8 posłów
Socjaldemokracja Polska - 4 posłów
Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - 3 posłów
Posłowie niezrzeszeni - 10 posłów:
6 4 6