Odpowiedzi

2010-01-05T17:16:44+01:00
{2x-11y=733 /*(-3)
{3x-4y=47 /*2

{-6x+33y=-2199
{6x-8y=94
`````````````
____25y=-2105/:25
_______y=-84,2
2x-11y=733
2x-11*(-84,2)=733
2x+926,2=733
2x=733-926,2
2x=-193,2/:2
x=96,6


{-2x+5y=-10/*4
{7x-4y=8/*5

{-8x+20y=-40
{35x-20y=40
```````````
27x=0
x=0

-2x+5y=-10
5y=-10/:5
y=-2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:17:05+01:00
A) 2x-11y=733/*(-3)
3x-4y=47/*2
-6x +33y=-2199
6x-8y=94
25y=-2105/:25
y=-84,2

3x-4*(-84,2)=47
3x+336,8=47
3x=47-336,8
3x=289,8/:3
x=96,6


b) -2x+5y=-10/*7
7x-4y=8 /*2
-14x+35y=-70
14x-8y=16
27y=-54/:27
y=-2

7x-4*(-2)=8
7x+8=8
7x=8-8
7x=0/:7
x=0