Odpowiedzi

2010-01-05T17:12:03+01:00
Sory ale nie pamietam jak sie strzalki ukladaly ale napisze ci po kolei od producenta

żyto, mysz polna, !żmija zygzakowata!

w wykrzyknikach to ten gad, a dodatkowo wystepuje w polsce i jest to jedyny zadowity waz w polsce wiec mozesz tym dodatkowo zablysnac, chyba ze to juz mialas
2010-01-05T17:17:38+01:00
Liść ziemniaka<---chrząszcz<--- jaszczurka zwijka <--- borsuk

:) :**
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:24:51+01:00
Ziemniak--- stonka----bażant----lis