Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:09:48+01:00
Tadeusz Kościuszko :
(ur. 4 lutego 1746 w Mereczowszczyźnie, zm. 15 października 1817 w Solurze) – generał polski i amerykański, inżynier fortyfikator, brał udział w wojnie o niepodległość USA, wzniecił antyrosyjskie powstanie w Rzeczypospolitej, Najwyższy Naczelnik Siły Zbrojnej Narodowej w insurekcji 1794.

Tadeusz Rejtan :
(ur. 20 sierpnia 1742 w Hruszówce, zm. 8 sierpnia 1780 tamże ) – uczestnik konfederacji barskiej, w 1773 poseł ziemi nowogródzkiej na Sejm Rozbiorowy 1773-1775 w Warszawie.popełnił samobójstwo
10 3 10
2010-01-05T17:17:24+01:00
Tadeusz Rejtan w 1773 roku został posłem.
I walczył w szeregach w konfederacji barskiej.





Tadeusz Kościuszko-Generał Polski oraz Amerykański inżynier fortyfikator
brał udział w wojnie o niepodległość USA.
5 3 5