Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T17:17:06+01:00
Nie wiem czy o to chodzi alee... ;pp

Dla ludzi owoce to źródło witamin np. C,D itp. ;D
A jak wiadomo nie które nasiona też można jeść więc nasiona i owoce dla człowieka to pożywienie. ;))

Pozdrawiam .! ;*
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T17:17:57+01:00
No więc tak:
Nasiona mają duże znaczenie , ponieważ z nasion powstają rośliny,którymi się żywimy.
Nasiona sa potrzebne,ponieważ gdy je zasiejemy,ale mogą się też same zasiać,to powstaną nowe rośliny dzięki którym nie zatruje się powietrze,ponieważ wchłaniają dwutlenek węgla do atmosfery ziemskiej , co nie przyczynia się do rozwoju dziury ozonowej.
natomiast owoce jemy , co dostarcza nam dużo witamin , między innymi C , i stajemy się bardziej odporni , zdrowsi , nie łamią nam się kości xD ale to też prawda.
18 2 18