Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:13:41+01:00
Wejdz na http://www.tekstowo.pl/ http://www.teksty.org/ napewno cos sie znajdzie ;)
1 5 1
2010-01-05T17:48:35+01:00
Słyszysz n song
sprawia, westchnienie
a serce mówi nie
uczucie ³ n
wielkie jak morze

Coś pomiędzy dwoma
przypadkowo zmienione
złudzenia ur. ³ n
emo drżenie ³ n
Beauty and the Beast

Dziś tak jak wczoraj
ale nigdy nie równy
zawsze z ryzykiem
może trafić
wybór zakwaterowania ³ n końcowy

Musisz się nauczyć
cancià ³ n mówi
sądząc, że przed
musisz dostać
do n serca

Musisz się nauczyć
cancià ³ n mówi
sądząc, że przed
musisz dostać
do n serca

Jasne jak słońce
czy jak słońce
to daje nam ciepło
nie ma większej prawdy
Piękno jest
w n serca

Narodziny iluzjonizmu ³ n
emo drżenie ³ n
Beauty and the Beast
Beauty and the Beast
Beauty and the Beast