Odpowiedzi

2010-01-05T17:15:47+01:00
Karp zupa rybna zupa grzybowa kompot sledz ziemniaki gołąbki z kapusta opłatek galaretka z makiem sałatka rybna pierogi z kapustą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:17:04+01:00
Wigilijne śledzie
Barszcz wigilijny
Uszka do barszczu
Kapusta z grzybami
Karp na niebiesko
Sos tatarski
Kluski z makiem
Kutia
Baba drożdżowa z szafranem
Piernik korzenny
Kompot z suszonych śliwek
karpik
2010-01-05T17:28:21+01:00
Barszcz czerwony
Zupa grzybowa
Uszka z grzybami do barszczu
Kapusta z grzybami
Karp smażony
Kompot z suszonych owoców
Kutia
Pierniki
Śledzie
Pierogi
Ryba po grecku
Kluski z makiem
1 4 1