Bardzo proszę o dobre przetłumaczenie teko krótkiego opisu na język niemiecki, ponieważ jest mi to bardzo potrzebne na jutro!
Tylko proszę, żeby to nie było z translatorów, bo nie dobrze tłumaczą. Opis do przetłumaczenia na j. niemiecki:

Matthias mieszka wieżowcu na czwartym piętrze. Obok jego domu znajduje się centrum handlowe (Einkaufszentrum). Matthias mieszka blisko szkoły. Za wieżowcem jest boisko szkolne. W pobliżu znajduje się (Antarktis). Miasto Matthiasa otoczone jest pięknymi drzewami. W oddali widać dużo innych wieżowców! Wieżowiec Matthiasa znajduje się przy głównej ulicy. Jest bardzo duży hałas.

Z góry dziękuje :)) :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T12:04:04+02:00
Matthias wohnt in einem Hochhaus im vierten Stock. Das Haus befindet sich Handelszentrum. Matthias wohnt dicht der Schule. Hinter Hochhaus ist das Schulbildung. Dicht befindet sich Antarktis. ... Fern sieht viel einem Hochhaus. ... Da ist der Larm.
:)
10 3 10
2009-09-20T13:33:49+02:00
Matthias wohnt in einem Hochhaus im vierten Stock. Das Haus befindet sich Handelszentrum. Matthias wohnt dicht der Schule. Hinter Hochhaus ist das Schulbildung. Dicht befindet sich Antarktis. Fern sieht viel einem Hochhaus.Da ist der Larm.
15 3 15