Zapisz rodzaje oddziaływań, jakie występują w podanych niżej przykładach.
a) Liść spada z drzewa.
b) Koń ciągnie sanie.
c) Magnes przyciąga stalowe szpilki.
d) Styropianowe okruchy podczas zgarniania ich zgarniania ich ze stołu przyczepiają się do ręki.

2

Odpowiedzi

2009-09-20T12:16:44+02:00
1. Sila grawitacji.
2. Sila tarcia.
3. Sila magnetyczna.
4. Sila elektrostatyczna.
:)
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T12:19:01+02:00
A) Siła grawitacji.
b) Siła fizyczna.
c) Siła magnetyczna.
d) Siła elektrostatyczna.
41 4 41