Odpowiedzi

2010-01-05T17:23:12+01:00
45% z 1300=585
105% z 170=178,5
25% z 4=1
33 i jedna druga% z 1,53=0,51255 (?)
16 i dwie trzecie% z 0,96=0,15(9) (?)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T17:23:53+01:00
45% z 1300= 585
105% z 170= 178,5
25% z 4= 1
33 i jedna druga% z 1,53= 0,51255
16 i dwie trzecie% z 0,96= 0,16

Mam nadzieje że pomogłam ;))

Pozdrawiam. ;***
3 2 3
2010-01-05T17:27:23+01:00
Podpowiedz: w takich przykładach traktujesz "z" jako "*" ;)

1) 585
2)178,5
3)1
4)0.51255
5)0,16
2 3 2