Odpowiedzi

2010-01-05T17:23:34+01:00
1)
(y=3x
(2x+y=5

2x+3x=5
x=1
y=3
2)
(x=2+y
(x-3y=4

2+y-3y=4
-2y=2
y=-1
x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:31:21+01:00
Y=3x
2x+y=5
y=3x
2x+3x=5
y=3x
5x=5/÷5
y=3x x=1
y=3×1
x=1
y=3
x=1

x=2+y
x-3y=4
x=2+y
2+y-3y=4
x=2+y
2y=4-2
x=2+y
2y=2/÷2
x=2+y
y=1
x=2+1
y=1 x=3
y=1

2010-01-05T17:47:52+01:00
Odp. w załączniku!

http://img97.imageshack.us/img97/2774/67948807.jpg