Dokończ poniższe zdania:

a.) Godło Rzeczpospolitej Polskiej

Godło można zobaczyć: ...

b.) Flaga RP
Flagę narodową można zobaczyć:...

c.) Hymn RP można usłyszeć: ...

Po minimum 5 przykładów!!! Daje moje WSZYSTKIE punkty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NA JUTRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OD RAZU DAM NAJLEPSZĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:28:32+01:00
A) 1-w szkole
2-w urzędach
3- w policji
4-w wojsku
5-w przedszkolu


b) 1-w domach, gdy są święta polskie, np. Święto niepodległości
2-w ambasadzie polskiej
3-na igrzyskach sportowych
4-przy sejmie RP
5-przy różnego rodzaju obchodach polskich


c) 1-na olimpiadzie
2-w szkole
3-w wojsku
4-gdy na podium stanie polak
5-przy oicjalnych polskich spotkaniach
4 5 4
2010-01-05T17:40:09+01:00
A)Godło można zobaczyć: w różnego rodzaju urzędach państwowych np. gminach; w szkole;

b)Flagę narodową można zobaczyć: na różnego rodzaju urzędach państwowych, gminach, urzędach, firmach; gdy jest święto narodowe jakieś to na szkołach, na niektórych domach; na gmachu sejmu

c.) Hymn RP można usłyszeć|: na meczach narodowych, podczas różnych
1 1 1