Żeglarze wyrażają odległość w milach morskich.
1mila morska = 1,852 km.
Jaś i jego tata brali udział w regatach po Bałtyku.
Do południa przepłynęli 12,5 mili, a po obiedzie jeszcze 18,3 mili. Ile kilometrów łącznie pokonali?

prosze o dokładne obliczenia.a nie same wyniki.
DAM NAJ .
PROSZE.

3

Odpowiedzi

2010-01-05T17:28:35+01:00
12,5+18,3=20,8 mili
20,8* 1,852=38,5216 km
Odp. Łącznie pokonali 38,5216 km.
1 1 1
2010-01-05T17:30:38+01:00
1,852km*12,5+18,3*1,852km=
23,15+33,8916=57,0416km
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:34:53+01:00
12,5 razy 1,852 km = 23,15km
18,3 razy 1,852 = 33,8916km
23,15 + 33,8916 = 57,0416km
2 3 2