Odpowiedzi

2010-01-05T17:26:14+01:00
Bo chciał mieć jak najwięcej dla siebie terenu czyli państw.
Tak jak Polske z tego samego powodu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:28:52+01:00
Według mnie Hitler zaatakował ZSRR ponieważ w tamtych czasach było to państwo silne i duże. A na dodatego rządził nim Stalin który bardzo dobrze znał się na wojnie i nie zamierzał oda władzy za nic, wręcz pozabijał i pozostawiał na łaskę losu własną rodzinę dla władzy. A ż Hitler chciał żądzic całym całym światem zaczął od silnych ogniw:)