Odpowiedzi

2010-01-05T17:33:59+01:00
1.
1 cm = 200 cm
200 cm na mapie = 1 cm w rzeczywistości
1 a2 = 1 000 000 cm2
działka ma 0,000001 a.



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:39:13+01:00
Zad1 1cm na mapie to 200cm w terenie
200cm^2 na mapie to x w terenie
trzeba ułożyć prpoprcje 1a=100cm^2
1 -200
200- x
1x=40000cm^2=400a
odp. pole wynosi 400 arów

zad2
1 cm na mapie to 200000cm w terenie
12cm^2 na mapie to x w terenie
1-200000 1m^2=10000cm^2
12-x
1x=2400000cm^2=240m^2
odp. rzeczywista powierzchnia jeziora wynosi 240m^2
2010-01-05T20:57:54+01:00
1ar=100m2
1:2m 200x2=400m2=4ary
2
1:200000cm
1:2km
12x2=24km kwadratowe
4 1 4