Odpowiedzi

2010-01-05T17:33:16+01:00
Rośliny okrytonasienne to rośliny, których nasienie znajduje się w środku rośliny i jest w ten sposób chronione. Przykłady: jabłko, pomidor, ogórek.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:33:24+01:00
Rośliny okrytonasienne są organizmami bardzo powszechnymi w naszym codziennym życiu. Należą do nich na przykład krzewy, rośliny zielone, drzewa czy różne pnącza. Są to więc organizmy, które możemy spotkać niemalże na każdym kroku. Ich znaczenie jest wielowymiarowe. Od ochrony gleby przed erozją, przez udział w początkowych ogniwach łańcuchów pokarmowych po chociażby używanie ich przez człowieka jako roślin ozdobnych w ogrodach czy pomieszczeniach domowych. Wiele z tych roślin ochrania przed słońcem i wiatrem

:)
3 4 3