Odpowiedzi

2010-01-05T17:39:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:47:18+01:00
Jest to nazwa dzielnic w różnych miastach świata, zamieszkanych głównie przez mniejszość azjatycką, przeważnie z Chin lub rdzennych Chińczyków osiadłych na tych terenach przez wypadki dziejowe i migracje ludu. Nazwa "Chinatown" zakorzeniła się nie tylko w USA oraz Kanadzie, lecz jest teraz używana w wielu innych językach, np. hiszpańskim, niemieckim czy szwedzkim.
19 4 19