Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:45:36+01:00
W Europie monarchiami są:

-Księstwo Andory
- Królestwo Belgii
-Królestwo Danii
-Królestwo Hiszpanii
- Królestwo Niderlandów
-Księstwo Liechtensteinu
-Wielkie Księstwo Luksemburga
-Księstwo Monako
-Królestwo Norwegii
-Królestwo Szwecji
Z-jednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
-Państwo Miasto Watykańskie
46 4 46
2010-01-05T17:46:48+01:00
W Europie monarchiami są:
Księstwo Andory
Królestwo Belgii
Królestwo Danii
Królestwo Hiszpanii
Królestwo Niderlandów
Księstwo Liechtensteinu
Wielkie Księstwo Luksemburga
Księstwo Monako
Królestwo Norwegii
Królestwo Szwecji
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
Państwo Miasto Watykańskie
24 3 24