Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:06:28+01:00
Węgiel kamienny powstał głównie w karbonie (era paleozoiczna) ze szczątków roślinnych, które bez dostępu tlenu uległy uwęgleniu. Ma czarną barwę, matowy połysk, czarną rysę.
czyli prościej mówiąc powstał z roślin które w erze paleozoicznej uległy uwęgleniu.
5 4 5
2010-01-05T22:34:49+01:00
Węgiel kopalny jest pochodzenia roślinnego ponieważ pochodzi od lepidodendronów i sygilarii, które to rośliny paprociowe żyły w karbonie.
5 3 5
2010-01-05T23:08:49+01:00
Ponieważ rosliny ktore zyły miliony lat temu rozkladaja sie do takiego stopnia że po kilku milionach lat tworzy sie z nich wegiel
5 4 5