Odpowiedzi

2009-09-20T13:19:38+02:00
Advantages:
że jest to szybkie jedzenie
tanie
bardzo smaczne
szybka obsługa
disadvantages;
otyłości ludzi,
niezdrowy tryb życia
jest ono niezdrowe

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T13:23:25+02:00
A więc:

Zaletami fast-foodów jest to że są ogromnie pyszne, lecz nikt nie znaje sobie sprawy ile to ma kalorii i z czego to jest robione. jest to bardzo niezdrowe, lecz ludzie bardzo uwiebiają jesc jedzenie z Mc Donalda czy KFC.

Nie wiem co jeszcze można napisać.

To Angielska wersja ;) :

The advantages of fast food is that they are extremely delicious, but no one realize they do not know if it has calories, and what is done. this is very unhealthy, but people are very uwiebiają eat food from Mc Donald and KFC.

1 5 1
2009-09-20T13:37:10+02:00
Adventages & disadvantages of fast food.
Adventages
-fast dishes
-short time of preparing

disadvantages
-unheathly
-not interesting cooking
-monotony eating
-fatty
-expensive
-no fruit or vegetables
1 4 1