Odpowiedzi

2010-01-05T18:44:48+01:00
Pismo święte jest ksiegą boską i ludzką, ponieważ zostało napisane przez człowieka, ale pod natchnieniem Ducha Świętego(jest to jedna z trzech Osób Boskich). Jest przeznaczone dla ludzi, abyśmy rozumieli słowa i teksty i uczyli się sztuki zycia na podstawie tych tekstów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:05:54+01:00
Pismo święte-to w pewnym sensie dzieje dialogu Boga z człowiekiem.Pan Bóg przemawia nie tylko słowem,lecz także swymi czynami,które niekiedy dosadniej nawet niż słowa wyrażają odwieczną dobroć Boga względem człowieka.Człowiek zaś z wytrwałością aż zastanawiającą ,złem odpowiada na niezmordowaną dobroć Boga.Pismo święte to słowa Boże spisane przez apostołów-ludzi i dlatego uważam że Pismo święte jest księgą Boską i ludzką .
1 5 1