Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:15:23+01:00
Jezd tak:
TEUT
bóg wynalazca nauczyciel
astronomii liczb gry w kostki
geometrii warcab

Tamuz
uczeń król


Napewno dobrze. ;]
Można było napisać jaka klasa...
2010-01-05T18:19:29+01:00
Imię - Piast
Wykonywany zawód - kołodziej
Stan cywilny-żonaty
stan majątkowy- pasieka gospodarstwo
predyspozycje- mądrośc szacunek
zalety - prawdomówny gościnny
to jest z podręcznika do klasy 6
9 3 9