Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T18:25:46+01:00
1. Wyciągnij pierwszy rękę!
2.Wysłuchaj i doradź, kiedy trzeba!
3.Nie nadużywaj i nie testuj!
4.Bądź sobą!
5.Ustalaj reguły Waszej przyjaźni!
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:27:11+01:00
1Zdobyć jego zaufanie
2zawsze mu pomagać porzyczać różne rzeczy
3Bronić go.
4być z nim szczery.
5nie śmiać się z niego
6 nie zostawiaj go w trudnej syduacij
26 4 26