Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:35:31+01:00
Rodzaj pokarmu
I Śniadanie
płatki kukurydziane z mlekiem4 kromki chleba razowegoser twarożkowy chudy herbata z cukrem

Waga, ilość
60 g płatków + 250 ml mleka4 x 50 g4 x 10 g250 ml herbaty + 7 g cukru

Wartość kaloryczna
300 kcal4 x 98 = 392 kcal4 x 10 = 40 kcal28 kcal

Łącznie
760 kcal

II śniadanie

bułka kajzerkaz polędwicą drobiowąmałe jabłko

50 g 10 g 125 g

130 kcal 14 kcal 55 kcal

hamburger 268 kcal

kakao nesqik + mleko = 520 kcal
razem:

Obiad

rosół z makaronem filet z ryby smażony ziemniaki gotowane surówka z kapusty, marchwi i jabłkasok marchwiowy pomarańcza

300 g 100 g 150 g 100 g 250 ml 150 g

250 kcal 160 kcal 110 kcal 80 kcal 125 kcal 115 kcal

840 kcal

Podwieczorek

szarlotka jogurt truskawkowy sok pomarańczowy

66 g 125 g 250 ml

233 kcal 120 kcal 125 kcal

478 kcal

Kolacja

3 kromki chlebaz kabanosemherbata z cukrem

3 x 50 g 30 g 250 ml herbaty + 7 g cukru

3 x 120 = 360 kcal 135 kcal 28 kcal

523 kcal

ŁĄCZNIE KALORII: 3787 kcal z niewielką różnicą..:)
2010-01-05T18:53:24+01:00
Sniadanie:
MLEKO -70kcl
Serek wiejski-120kcl
2 bułki kajzerki 460kcl
Jogurt owocowy -80kcl

2.śniadanie:
Płatki owsiane 100g 391 kcl
szklanka Soku pomarańczowego 41kcl

3.Obiad :
Kotlet mielony 287kcl
ziemniaki 90 kcl
Fasola gotowana 123kcl
Kalafior z bułką tartą 82kcl
Kompot owocowy 69kcl

4.podwieczorek
Ciasto z jabłkami 239 kcl
Czekolada deserowa 531kcl
Woda z sokiem 30kcl

5.kolacja
Kabanosy 326kcl
Parówki drobiowe 262kcl
2 bułki kajzerki 460 kcl
Sok grejprutowy 41 kcl
2 5 2