Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:33:33+01:00
1.Wyraź pole powierzchni w m kwadratowych.
a)450cm2=0,045 m²
b)50cm2=0,005 m²
c)0,2km2=200000 m²
2.Wyraź objętość w mm sześciennych.
a)0,3m3=300000000 mm³
b)5cm3=5000mm³
c)30dm3=30000000mm³
3.Wyraź objętość w m3.
a)50cm3=0,00005m³
b)1200mm3 = 0,0000012m³
c)3dm3=0,003m³
Cieszę się że pomogłem na 100 % dobrze
51 4 51
2010-01-05T23:35:30+01:00
1.Wyraź pole powierzchni w m kwadratowych.
a)450cm²=0,045 m²
b)50cm²=0,005 m²
c)0,2km²=200000 m²

2.Wyraź objętość w mm sześciennych.
a)0,3m³=300000000 mm³
b)5cm³=5000mm³
c)30dm³=30000000mm³

3.Wyraź objętość w m3.
a)50cm³=0,00005m³
b)1200mm³=0,0000012m³
c)3dm³=0,003m³
19 3 19