Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:46:12+01:00
Dla ludzi wierzacych jest wazne aby nie opuscili Eucharysti Świetej.
Równiez jest wazna codzienna modlitwa do Boga.
Wazne jest równiez sama rozmowa z Bogiem poniewaz prosimy o pomoc.
Szczegulnie zwracamy na uwage jak wierzacy zostanie pochowany.
2010-01-05T19:21:14+01:00
Moim zdaniem dla ludzi wierzących ważne jest wspólna modlitwa, uczęsniczenie na mszy świętej. http://www.rozanystok.pl/wydarzenia/?id=175