Odpowiedzi

2010-01-05T18:42:01+01:00
5x=4-2y
4x+y=3

5x=4-2y/*4
4x+y=3/*5

20x=16-2y
20x+y=15

20x=16-2y
16-2y+y=15

20x=16-2y
16-y=15

20x=16-2y
-y=15-16

20x=16-2y
-y=-1/*(-1)

20x=16-2y
y=1

20x=16-2
y=1

20x=14/:20
y=1

x=14/20
y=1


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:43:05+01:00
5x=4-2y
4x+y=3 /-4x

5x=4-2y
y=3 -4x

5x= 4- 2(3-4x)
y=3 -4x

5x= 4-6 +8x/-8x
y=3 -4x

-3x= -2/:-3
y=3 -4x

x= 2/3
y= 3-4 * 2/3

x= 2/3
y= 9/3 - 8/3

x= 2/3
y= 1/3