Odpowiedzi

2010-01-05T18:41:44+01:00
Zachowac sie po rycersku - zachowywac sie odwaznie, meznie lub wytrwale

rzucic rekawice - rzucic wyzwanie

kruszyc kopie - Pojedynkowac się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:41:51+01:00
Po rycersku- w sposób właściwy rycerzowi; kurtuazyjnie, elegancko, byc pełnym uprzejmości, galanterii, zwłaszcza w stosunku do kobiet.

Rzucic rękawicę- rzucić wyzwanie.

Kruszyć kopie- walczyć.
1 5 1