Odpowiedzi

2010-01-05T18:43:13+01:00
Miasto gdzie narodził ie chrystus BETLEJEM

2010-01-05T19:01:18+01:00
Ą:
Pytanie: Dokończ tekst kolędy: "Chrystus się rodzi": Bydlęta klękają, cuda, cuda...
Odpowiedź: ogłaszajĄ

l:
Pytanie: Miejscowość, w której narodził się Jezus.
Odpowiedź: betLejem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:30:56+01:00
Które to przykazanie : Nie zabijaj
odp piĄte
najważniejsza księga dla katolików
odp. bibLia