Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:02:55+01:00
Dzięki temu, że część powietrza pozostaje w płucach, tlen może przenikać do krwi również pomiędzy wydechem a następnym wdechem. Zaleganie powietrza w płucach zapobiega także zlepianiu się ścian pęcherzyków płucnych.
63 4 63
2010-01-05T19:16:21+01:00
Oddechy nie muszą być bardzo częste.
18 2 18
Loool!!!!!!!!!!!!
widać że namęczyłeś się nad tą pracą