Musze zrobić krzyżówkę -.-
Pomożecie? ;D

To tak;
1.Muzyczne naśladownictwo jednego głosu przez drugi.
2.Śpiew bez towarzyszenia instrumentów.
3.Instrument dęty blaszany.
4.Są ozdobą zamku na Wawelu.
5.Instrument-poprzedniczka skrzypiec, także imię żeńskie
6.Dawna stolica Polski.
7.W muzyce renesansowej miały dwuczęściową budowę.
8.Instrument strunowy popularny w renesansie.
9,Największy instrument muzyczny.
1O. Królowa, żona Zygmunta Starego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:24:20+01:00
1. imitacja,
2. solowy,
3. są cztery, do wyboru : trąbka, waltornia (róg), puzon, tuba,
4. -
5. altówka chyba, co to za określenie "poprzedniczka" ?
6. Kraków ? Gniezno ?
7. organy ?
8. mandolina,cytra, e w e n t u a l n i e skrzypce <pierwowzór>
9. organy ?
10. - to historia.

nie wiem, dziwna ta krzyżówka ;D
2010-01-05T23:44:47+01:00
1 chór
2 solo
3 trabka
4 koziołki
5 wiola
6 gniegdno lub kraków
7
8 gitara
9 toba
10