Odpowiedzi

2010-01-05T18:52:39+01:00
Bez wyjścia, pułapka, ślepa uliczka, plątanina,
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:53:21+01:00
-tunel
-pułapka
- nieznana droga
-droga bez wyjścia
-dżungla
-gąszcz
-plątanina
-ślepy zaułek
-zamęt
-błędne koło
-mitologia grecka
-gmatwanina
- brak wolności
- zagadka nie do rozwiązania
2010-01-05T18:53:35+01:00
Minotaur, zagadka, ciemność, pochodnia, Minos, strach, obłęd, ściany, mur, ślepy zaułek, mitologia, wyjście, wybór, nić Ariadny
1 5 1