Odpowiedzi

2010-01-05T19:16:07+01:00
M.Noga , but
D.Nogi, buta
C.Nodze , butowi,
B.nogę, buta
N.nogą , butem
Msc. nodze , bucie
W. noga, but
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:16:30+01:00
L.POJ

Mianownik kto? co ? Noga
Dopełnoacz kogo ?czego ? NogI
Celownik komu ? czemu ? NodzE
Biernik Kogo ? co ? nogę
Narzędnik z kim ? z czym ? z nogA
Miejscownik o kim? o czym ? o nodzE
Wołacz o! nogO

L.MONOGA

Mianownik kto? co ? nogI
Dopełnoacz kogo ?czego ? nóg (zero fleksyjne)
Celownik komu ? czemu ? nogOM
Biernik Kogo ? co ? nogi
Narzędnik z kim ? z czym ? z nogAMI
Miejscownik o kim? o czym ? o nogACH
Wołacz o! nogI

Oboczności: o: ó g;dz

*Mieędzy mała a wielką literą trzeba odzielić