Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:01:24+01:00
M.sześcioro szczeniąt
D.sześciorga szczeniąt
C.sześciorgu szczeniętom
B.sześcioro szczeniąt
N.sześciorgiem szczeniąt
Ms.sześciorgu szczeniętom
W.sześcioro szczeniąt!
2010-01-05T19:02:56+01:00
Mianownik:sześć szczeniąt
dopełniacz:sześciu szczeniąt
biernik:sześciu szczeniąt
celownik:sześciu szczeniętom
narzędnik:z sześcioma szczeniętami
miejscownik: o sześciu szczeniętach
wołacz:o sześć szczeniąt
2 4 2