Odpowiedzi

2010-01-05T19:08:27+01:00
Napoleon bonaparte koronował w 800 roku na Cesarza FRancuzów( nie Francji)
Walczył z Austriakami, Rosjanami, Prusami, Brytyjczykami
Został zesłany na wyspę Elbę,a potem Sw. Heleny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:11:48+01:00
Napoleon Bonaparte koronował się 2 grudnia 1804 w katedrze Notre Dame w Paryżu na cesarza Fancuzów.
Walczył z : Austrią, Hiszpanią, Niemcami, Rosją, Prusami.
Został zesłany na Elbę, skąd uciekł i wrócił do Francji lecz po 100 dnia został zesłany na Wyspę Świętej Heleny gdzie po 6 latach zmarł.
2 5 2