Odpowiedzi

2010-01-06T15:01:26+01:00
Złoto Polskich Siatkarzy
Koniec Leo Beenhakkera
Afera Hazardowa
Buzek zostaje szefem Parlamentu Unii Europijskiej
28 rocznica Stanu Wojennego
Koniec Tarczy Antyrakietowej
Wielka Tragedia w Kopali Wujek
Stocznie Zatonęły
„Arbeit macht frei” skradziony znad bramy w Oświęcimiu
Polska Zieloną Wyspą Gospodarczą

To same wydarzenia jeśli potrzebujesz więcej o każdym z nich to już nie problem znaleźć:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:06:07+01:00
1.Wybuch metannu w kopalni Wujek-Śląsk
2.Wybór Jerzego Buzka przewodniczącym Parlamentu Europejskiego
3.Pandemia grypy A/H1N1
4.Złoty medal dla Polaków na ME w siatkówce
5.Afera hazardowa rządu Donalda Tuska.
6.Pożar domu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
7.8 marca zmarł były minister zdrowia Zbigniew Religa
8.Kryzys ekonomiczny
9.6 maja w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zakażenia wirusem A/H1N1.
10.1 grudnia wszedł w życie Traktat Lizboński.
1 5 1