Odpowiedzi

2010-01-05T19:15:36+01:00
To znaczy powiedzieć komuś coś nowego-zaskakującego np.mówisz mamie ze dostałaś 6 ze sprawdzianu <masz dla mamy dobrą nowinę>
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:51:32+01:00
Dzielić się dobrą nowiną to znaczy przekazywać innym dobre rzeczy

Naprzykład byłaś u lekarza z objawami grypy AH1N1 i lekarz powiedział że to jest zwykła grypa to wtedy gdy to powiesz rodzicom to możesz to uznać za dzielenie sie dobrą nowiną
3 1 3
2010-01-05T21:24:18+01:00
Powiedzieć coś miłego, dobrego.
3 2 3