Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:19:57+01:00
Lojalność wobec przyjaciół to jedna z najwyższych wartości.
Staś to istna karykatura ucznia!
W Polsce powoli następowała polityczna stabilizacja.
Karol całkowicie się zdegenerował - pali, pije i powoli stacza się na dno.
Napędzamy koniunkturę wielkim przedsiębiorstwom, które wmawiają nam, że potrzebujemy ich produktów.
2010-01-05T19:23:11+01:00
Koniunktury znane są im jedynie z opowiadań babuni.
U mnie w życiu lojalność rządzi.
Jestem skłonna/ny do stabilizacji.


Tyle tylko ułozyłam ;-**
Liczę na naj i że Ci to pomogło